Friday, May 18, 2018

මතක...

#මතක

සමහර මතක හරි ලස්සනයි .....මතක් වෙන සැරේටම හිත හිනස්සන....තනියෙන් වුණත් හිනා යන...ඒ මතක වල වේදනාවක් නෑ...සතුට විතරමයි...

ඉස්සර ඉස්කෝලේ යද්දි තමා ඉතිරි වුණ ⁣හොඳම මතක තියෙන්නේ...ඕනම වෙලාවක මතක් වුණාම හිනා වෙන්න පුළුවන් ...ඉස්සර ඉස්කෝලේ යද්දි කරන හොඳම විහිළුව තමයි යාළුවන්ගේ කුඩ අස්සට කොල කෑලි පුංචියට කඩලා දාන එක...ඕක ඉතිං කවදාම හරි සෙනඟ මැද දිග ඇරියම කරපු කෙනා හොයා ගන්න බැරුව ලත වෙනවා...සීන් එක කියන කල් අපි බලන් ඉන්නවා ...

ඉස්සර වැඩට යද්දි මගේ යාළුවෙක් හිටියා චන්දිමා කියලා...දවසක් මම තව කොල්ලෙක් එක්ක එකතු වෙලා පැන්සලක් ඉවර වෙනකල් කටර් එකෙන් ගාලා චන්දිමාගේ කුඩේ අස්සට දානවා කොල කෑලිත් එක්ක..මොකද මම දන්නවා මෙයා වැස්සේ නැතත් බියුටිය අවුල් වෙයි කියලා පොඩි අව්වටත් කුඩේ ඉහලනවා...වැඩේ හරි ගිහින්..office එකෙන් එළියට බැස්ස ගමන් මෙයා කුඩේ ඉහලලා..සසරේ...අර රොඩු සේරම ඔළුවේ දාන් කුඩෙත් අරන් පරල වෙලා ආයිත් office එකට ආපු කැත..මැවිලා පේනවා....මට කුඩෙන් එක ගුටියයි..මම අහිංසකයිනේ...අර කොල්ලට ගැහුවා ගැහිලක් ඇඩ්රස් නැති වෙන්න..පව් ඉතිම්..මගේ කුප්ප අදහස් වලට මට එයා උදව් කලා විතරයි....පස්සේ ඒ කොල්ලා මං ගාවට ඇවිත් නාහෙන් ඇඬුවම මම කිවේ..


"මිනි මැරුවත් එකයි...අනුබල දුන්නත් එකයි"😏😏😏



හරි ලේසි තියරියක් වුණාට මාත් එක්ක ඒ කොල්ලා තරහ වුණ දුක වාව ගන්න බැරිම තැන මම තීරණය කරලා හිටියේ මූද ලඟ නිසා පනින්න....ඒත් මගේ අහිංසක බැල්ම දරා ගන්න බැරුව එයාම ඇවිත් යාළු වුණා...හම්මේ ඔය වගේ ඒවා හරි ගොඩක් තියෙනවා මතක හැටියට...ඒවා මාරම ලස්සනයි ..තාමත් හිනා වෙන්න පුළුවන්..

ඔන්න ඔය වගේ මතක අලුත් කරන සිද්ධි ආයිත් වුණාම සේරටම වඩා හිනා යනවා...මහා වැස්සේ මහ පාරේ කුඩේ දිග අරිද්දි කොල වැස්සක් වැටුණම කොහොමද සනීපේ....ආපහු හැරිලා ඇවිත් කරපු කෙනාට "මෝඩයා" කියලා බැනලා කුඩේ දිග ඇරන් තෙමිතෙමි හිනාවෙවි යන රටක් මේක...

ඒ මොනා වුණත් ඒවා සුන්දර මතක හැටියට මතක අස්සේ ගොනු වෙනවා..ඒ මතක වලට ඒ අර කලින් මතක වලට වගේම ආදරෙයි...
❤️❤️❤️එහෙම මතක හදන කෙනාටත් ආදරෙයි....

#මල්

No comments:

Post a Comment

ආදරේ කියන්නේ තරමක ආත්මාර්ථය කැටි කර ගත්ත හැඟිමක්... මගේ විතරමයි කියන හැඟිම නිරායාසයෙන්ම හිතට එන... ඔව්.. මට ඔයාව මුණ ගැහුණ දවසේ ඉඳලා මම හීන...