Saturday, May 19, 2018

හිතත් හරි පුදුම තැනක් 2



මම ගැස්සුනේ ඒ ගොරහැඬි කට හඬට..කවදාවත් අහලා නැති කට හඬක්..මට ඇහුණේ කෝච්චියේ සද්දේටත් වැඩියෙන් හයියෙන්...මම නොරුස්සනා බැල්මක් හෙලුවම ඒ මනුස්සයා අසරණ විලාසයක් පෙන්නුවා....පිට මනුස්සයෙක්ට කියන්නේ මොකටද අවුලක් තිබ්බත්...මම අායිත් හැරුණා එළිය පැත්තට...

මම අාසම කෝච්චිය හයියෙන් යද්දි පේන අපැහැදිලි දසුන් වලට..මම හිතෙන් මවා ගන්නවා පැහැදිලි රෑප මට ඕන ඕන විදිහට...පාලමක් උඩින් යද්දි කඩන් වැටෙයි කියලා බයට ඇස් පියා ගන්නවා....

කෝච්චිය මහා සද්දෙට හූ තියා ගෙන හයියෙන් යද්දි හිතේ කියා ගන්න බැරි තැනක අමුතුම වේදනාවක් දැනෙනවා...ඒ හැම තැනම තියෙන්නේ මතක..මම ඔහුත් එක්ක එකට හිටිය මතක....ඇස් පියා ගන්න බය එකින් එක ඒ මතක පිළිවෙලට මට රිද්ද්න හංදා.....



ඔයා ගැන කිසිම ආරංචියක් නැති කොට මම හිතන්නෙම කොයි වෙලේ හරි ඔයා එයි කියලා....අතරමං වුණ හැඟිමක් හිත පුරාම තියෙන වග මම දන්නවා...දාහක් දෙනා අතර මම මගේ තනිය හංග ගන්න හදනවා...ඔවා මාව දාලා ගිහින් අවුරුද්දක් .... දවස් හැටියට හරිම පුංචි කාලයක්.....ඒත් මම ඔයා එක්ක බැඳුනෙ බිදෙන්න නෙමෙි...ඔයත් එහෙමයි...හැම තිස්සේස මොනාම හරි කියන්න හදනවා කියලා මට තේරුනේ ඔයාගේ ඇස් වලින්....සමහර වෙලාවට ඔයා මහ දුරක ගිහින්....මගේ ලඟින් මිදිලා...ඒත් ඔයා මගේ අත අරගෙන් ඔයාගේ පපුවට තියන් හිටියේ හරියට ලෝකයක්ම වගේ....ඒවා හරි දුක හිතෙන මතක...

බිඳෙන බැඳුමක
බැඳෙන්නට බැරි
හිත පුරා නුඹ
සැරි සරන කොට

නිහඬ නුඹේ ඇස්
ඉකි බිඳින බව
නොරහසක් මට
හිත සැලෙන කොට

භාවනාවක් නුඹේ ලඟ මට
නොනිම් ස්නේහෙක හිත රඳවමි
තාම මඟ බලමි හිතවත
හිනා වත නුඹේ මුණ ගැහෙන්නට...

ජිවිතේ හරි බරයි ඔයා නැතිව ..පුළුවන් නම් ආයිත් එන්න.....මට වෙනතක හැරෙන්න බෑ...ගැරහුම් මැද්දේ මම යන්නේ නිහඬ ගමනක්....මට තියෙන්නේ ඔයා මගේ ඇස් ඉස්සරහට එන බලා⁣පොරෝත්තුවක්....හීනයක් වගේ..නොකියාම ගිය ගමනක්...හිත රිදවෙන තැනක්....ඇස් යාන්තම් තෙත් වෙද්දි මම ඔළුව ගහ ගත්තා හැංගෙන්න..

උගුර හිර වෙලා ..කන් අඟුල් වැටිලා අසරණ වෙන්න වෙන්න  මට ඔයාව ඕන වෙනවා....එකමෙක සැරයක් මට අහන්නයි ඕන ඇයි එහෙම කලේ කියලා....දොස් කියන්න නෙමේ...මම කොච්චර ආදරේද කියලා කියන්න විතරක්.....එකමෙක සැරයක් මගේ ඉස්සරහට එන්න......

*******

"ගෙදරින් තරහා වෙලා යන ගමනක්ද"

ආයිත් ගැස්සුනේ ඒ කට හඬටම...ඒක මහ වදයක්....

#මතු_සම්බන්ධයි #කම්මැලිඅකුරු

#ආදරණිය_මල්

No comments:

Post a Comment

ආදරේ කියන්නේ තරමක ආත්මාර්ථය කැටි කර ගත්ත හැඟිමක්... මගේ විතරමයි කියන හැඟිම නිරායාසයෙන්ම හිතට එන... ඔව්.. මට ඔයාව මුණ ගැහුණ දවසේ ඉඳලා මම හීන...