Saturday, May 19, 2018

ආදරය...



දවසක් ගෑණු ළමයෙකුයි පිරිමි ළමයෙකුයි මුණ ගැහුණා අවන්හලකදි..ඒක තමා එයාලගේ පලවෙනිම හමුවීම....ඒක හරිම සුන්දර හමු වීමක්...ඒ දෙන්නා ආ ගිය තොරතුරු කතා කලා..හිනා වුණා...

ටික වෙලාවකින් ඔවුන් ඇනවුම් කරනවා කෝපි....දෙන්නම කෝපි බොන්න කැමති වුණත් එ් පිරිමි ළමයා අමුතු දෙයක් කියනවා..

"මට ලුණු ටිකක් ඕන ..මම කෝපි බොන්න කැමති ලුණු දාලා"

අර ගෑණු ළමයා පුදුම වෙනවා..කෝපි එක්ක ලුණු..ඇය එහෙම දෙයක් ගැන අහලා නැ...ඒත් ඔහු කියනවා..

"මම ආසම කෝපි එහෙම බොන්න...එහෙම අමුතු රහක් තියෙනවා"

අර ගෑණු ළමයා පුදුම වෙනවා...ඒ ගැන හාර හාර අහනවා...


ඉතිං දැන අඳුන ගත්තට පස්සේ ඔවුන් විවාහ වෙනවා...ගොඩක් ආදරෙන් ඔවුන් ජීවත් වෙනවා...

---------------------------------------
-----------------

අවුරුදු  ගානක් ගෙවුන තැන දවසක ඔහු මිය යනවා ...ඇය දුක් වෙනවා මුළු දවස පුරාම දරා ගන්න බැරිව...ආයිත් ඇයට හැමදේම මතක් වෙන්න ගත්තා....ඒ මතක හීනයක් වගේ

ඔහොම ඉද්දි ඇයට ඔහු ලියපු ලියුමක් හම්බ වෙනවා...ඇය ඉවසිල්ලක් නැතිව ලියුම කියවන්න පටන් ගන්නවා....එක හුස්මට ඇය කියවනවා....ඇයට පුදුම දුකක් දැනෙනවා....ඇය අඬනවා හොඳටම....

"මම ඔයාට ඉස්සරටත් වඩා ආදරෙයි"

ඇය කෑ ගහලා අඬනවා..

මේ තරම් පොඩි දෙයක් හැංගුවේ ආදරේ හංදා..

ලියුමේ තියෙන්නේ මෙහෙම

එදා අපි මුලින්ම මුණ ගැහුණ අවන්හලෙදි කෝපි එක්ක ලුණු දාලා බොන්න ආසයි කීවේ බොරුවට...එහෙම නොකලා නම් අපිට කතා කරන්න දේවල් නැති වෙනවා...ඔයා ඒ ගැන හාර හාර මගේන අහද්දි මම උත්තර දුන්නා...ඒත් පස්සේ මම කලේ බොරුවක් කියලා කියන්න හදපු හැම අවස්ථාවක්ම මගෙන් ගිලිහුණා....ඉතිං අපි බැඳපුදා ඉඳලා මේ වෙනකල්ම ඔයා ආදරෙන් ලුණු දාලා දෙන කෝපි එක මම ආසාවෙන් බිව්වා...මම බොරුකාරයෙක් කියලා හිතයි..මම බය වුණා..ඒකයි ඇත්ත නොකිවේ..

==================

මේක කියවද්ද ඔයාලට හිනා යන්න ඇති....පිස්සුවක් කියලා හිතන්න අැති...ඇයි ඒ මෝඩයාට කියන්න බැරි වුණේ කියලත් හිතෙන්න ඇති....

ආදරේ නිසා සමහරුන්ට හැම දේම දරා ගන්න පුළුවන් ..ඉවසන්න පුළුවන් ...කොයි කරම් හිත රිදුනත් අනික් කෙනාගේ හිත නොරිද්දා ඉන්නත් පුළුවන් ...එහෙම අය හරි අඩුයි...."මම නම් හිත රිදුනත් කියන එක මූණට කියනවා" සමහරු එහෙමයි කියන්නේ ඒත් මොහොතකට හිතනවද පලදු වුණ හිතක අර පෙර පුරුදු සුහදත්වය නැති බව...දැන් හිතන්න එපා හැමදේම හංගන්න ඕන කියලා...ඒත් සමහර පුංචි පුංචි දේවල් තියෙනවා නොකියා දරාගෙන ඉන්න පුළුවන් ....ඒ ආදරේ නිසා....




#ආදරණීය_මල්

No comments:

Post a Comment

ආදරේ කියන්නේ තරමක ආත්මාර්ථය කැටි කර ගත්ත හැඟිමක්... මගේ විතරමයි කියන හැඟිම නිරායාසයෙන්ම හිතට එන... ඔව්.. මට ඔයාව මුණ ගැහුණ දවසේ ඉඳලා මම හීන...