Friday, May 25, 2018

Respect ...



තව කෙනෙක්ට තව කෙනෙක් ගරු කරන්න ඕන කියලා සමහර මිනිස්සු ඇත්තටම දන්නෑ....නින්දා..අපහාස කියන තැන ඉඳලා අනික් හැමදේම ගත්තත් මිනිස්සු පුරුදු වෙලා ඉන්නේ තව කෙනෙක්ව අපහසුතාවයට පත් කරන්න...

#respect එහෙමත් නැත්නම් ගෞරවය කියන එකට මුල්ම අත්තිවාරම වැටෙන්න ඕන ගෙදරින්....පිරිමියෙක් තවත් ගෑණියෙක්ට ගරු කරන්නවා නම් අනිවාර්යයෙන්ම ඔහු තමුන්ගේ අම්මාට එහෙමත් නැත්නම් සහෝදරියට ආදරය ගෞරවය දෙන කෙනෙක්....අම්මයි කියා දෙන්න ඕන ගෙදරින් පටන් ගන්න ගෑහැණුන්ට ගරු කරන්න මුලින්ම අම්මාට....ඊළඟට සහොදරියන්ට...තමුන් එළියට බැස්සම මුණ ගැහෙන අයට....පාරක් පාරක් ගානේ ඇවිදින සමාජය විසින් "නරකයි" කියලා හංවඩු ගහන ගැහැණිය දක්වාම මුළු ගෑහැණු සංහතියටම ගරු කරන්න පුතෙක්ව අම්මා පුරුදු කරන්න ඕන...අම්මාගේ වගකීම් යුතුකම් ගොඩට ඒකත් දා ගන්න ඕන...

තමුන්ගේ අම්මා....සහොදරියෝ ....බිරිඳ...දියණිය ගෙදර වහලයට තියා ගෙන අනෙක් ගැහැණුන්ව අපහසුතාවයට පත් කරන පිරිමි ඕන තරම් ඉන්නවා...පාරක ⁣යද්දි....බස් එහෙක යද්දි...එහෙමත් නැත්නම් දුරකථන ඇමතුම්  මඟින් මේ දේවල් සිද්ධ කරනවා....ඇයි මොහොතක් හිතන්න බැරි තමුන්ගේ අම්මා..සහොදරිය..බිරිඳ..දියණිය ගැහැණු නම් අනික් හැම කෙනෙක්මත් ඒ ගෞරණීය තැනට දාන්න ඕන කියලා....

ගැහැණු අයට විතරක් නෙමි පිරිමින්ටත් ඒ ගෞරවය දිය යුතුයි ....ඒ තමුන්ගේ පියාණනුත් පිරිමි කෙනෙක් නිසා..මේ හැම දේම කියා දෙන්න ඕන අම්මා....

කෙනෙක්ට කියන්න පුළුවන් "කෝ ගරු කරන්න පුළුවන් විදිහටද එයාලා හැසිරෙන්නේ " කියලා ...ඇත්ත ජීවත් වෙන්න ඕන හොඳ විදිහට..ගෞරවණීය විදිහට..කාටවත්ම කරදරයක් වෙන්නේ නැති විදිහට...එහෙම වුණාම ඉබේම ගෞරවය ලැබෙනවා....

හැබැයි මතක තියා ගන්න #ඔබ_අනේකාට_ගරු_කළොත් විතරයි පෙරලා ඔබට ලැබෙන්නෙත්....



-----------------------------------

මම පොලට ගියාම පොලේ බඩු විකුණන මිනිස්සු ගොඩක් අය මාව දන්නවා....මම කාලේකින් ඉඳලා ඉඳලා ගියත් එයාලා මට බොහොම කාරුණිකව සලකනවා..අඩුම ගානේ හිනාවක් හරි දෙනවා.....මම එළවළු ගන්න පුරුදු තැනක් තියෙනවා...එතනට මම ගියාම එතන ඉන්න පිරිමි ළමයි පුදුමකාර ගෞවරයකින් සලකනවා.....මගේ චූටි දුව නිතරම අහන්නේ

"අම්මි දන්න අයද ඒ"...ඇයි අම්මිට එහෙම සළකන්නේ"...

මම කියනවා එතකොට..

"එයාලා වෙලෙන්දෝ....මේ අපි හැමෝම මිනිස්සු ....එයාලත් ජීවත් වෙන්න වැදගත් රස්සාවක් ඒ කරන්නේ.....ඉතිං මම එයාලට⁣ ගෞරව කරනවා....මම එයාලත් එක්ක කතා කරනවා ..දුක සැප අහනවා...හිනා වුණොත් හිනා වෙනවා...ඉතිං එයාලත් මට ආපහු ඒ දේම දෙනවා"ඔයත් එහෙම වෙන්න ඕන"

----------------------------------------

#ආදරණීය_මල්

No comments:

Post a Comment

ආදරේ කියන්නේ තරමක ආත්මාර්ථය කැටි කර ගත්ත හැඟිමක්... මගේ විතරමයි කියන හැඟිම නිරායාසයෙන්ම හිතට එන... ඔව්.. මට ඔයාව මුණ ගැහුණ දවසේ ඉඳලා මම හීන...