Friday, May 25, 2018

ඔබ නැතිව ඔබ එක්ක...

#හොඳම නින්දක් අතරතුර මම කැමතිම ඔයා මට කෝල් කරනවට....ඊට පස්සේ ඔයා නිදිද අහනවට......මහ තද නින්දෙන් ඔය කට හඬ ඇහෙනවට.....මහ හයියෙන් සිංදු කෑල්ලක් කියනවට...මම වැනි වැනි හිනා වෙනවා....නොනවත්වාම කියන එකින් එක සම්බන්ධයක් නැති කතා මගේ නිදිමත නැති කරනවා....නොනවත්වාම ජංගම නාද වෙද්දි නින්දෙන්ම ඔළුව උස්සලා මම බලනවා....මම දන්නවා ඒ ඔයා කියලා.....එක්කෝ මාව බලන්න ඇවිත් එහෙමත් නැත්නම් ලඟකට ආ ගමන් කතා කරනවා.....

ජීවිතේ හරිම පුදුම දේවල් සිද්ධ වෙනවා...නැ සිද්ධ කරවනවා....ඒ නිසාමනේ අහම්බෙන් අපි මුණ ගැහෙන්නේ....කොටින්ම නමක්වත් කියන්න දන්නේ නැති මහ අමුතුම සම්බන්ධකමක්....කාටවත්ම කිසිම දෙයක් කියන්න ඉතිරි නැති සම්බන්ධකමක්....කාගේවත් ඇස්වහකට..දෝසේකට අහු වෙන්න ඕන නැති සම්බන්ධකමක්....

දවසක අපිට ඉතිරි වෙන්නේ මතක විතරයි....ඒවා හරිම සුන්දරම මතක....අර දම්පාට මල් ගහ ජීවිතේ අමතක නොවෙන මහමෙරක් වගේ හිතේ පැලපදියම් වුණ තැනක්...දකින හැම මොහොතකම හිනාවක් මවන තැනක්....ඒ මල් ගහත් හරිම අහුබු දෙයක්...ජීවිතේ ගොඩක්ම ලස්සන මතක රැදෙන්නේ සමහර අහඹු දේවල් වල.....එහෙම නේද කියලා මම ඔයාගෙන් අහන් නැ....ඒක එහෙම තමා කියලා දන්න නිසා...

පුංචි පුංචි දේවල් වලට පුංචි පුංචි ඉරිසියාකාරකම් හිතට එනවට මම කැමති....එහෙම දේවල් හරිම සුන්දරයි ...කිසිම අයිතිවාසිකමක් නොකියන බැඳිමක අගේ කොයි තරම්ද...නේද...මම ඔයාටවත්...ඔයා මටවත් නොකියන අයිතිවාසිකම් .....හැමදේටම ගහ මරා ගන්න ලෝකේක අපි දෙන්නා හිනා වෙනවා...හිත නිවෙන්නේ ඒ නිසයි...ඒච්චරම සැහැල්ලුවත් ඒකමයි ලොකේ කනපිට පෙරලුනත්..

ජීවිතේ හරි පුංචි දුරයි යන්න තියෙන්නේ ..එහෙම යද්දි මට මුණගැහුණ තුටු පඬුරක් ඔයා....ඒක මම රැක ගන්න ඕන හැමදාටම....අපි එකට හිටියත් නැතත්.....වෙන්වෙලාම යන්න වුණ දවසට එකම කඳුළක්වත් හලලා අර ඒ බැඳිම් මම හෑල්ලු කරන්නැ....ඒ හැම මතකයක්ම තියේවි...මගේ හදවතේ හොඳම තැන.....ආයි දාක මුණ ගැහුණෝතින් අපිට පුළුවන් හිනා වෙන්න.... අර දම් පාට මල් ගහ ලඟදි..ඒක එතන තිබුණත් නැතත්...අපේ මතක තියෙන අපේ හිත් කතා කරාවි....

#ආදරණීය_මල්


2 comments:

ආදරේ කියන්නේ තරමක ආත්මාර්ථය කැටි කර ගත්ත හැඟිමක්... මගේ විතරමයි කියන හැඟිම නිරායාසයෙන්ම හිතට එන... ඔව්.. මට ඔයාව මුණ ගැහුණ දවසේ ඉඳලා මම හීන...