Monday, December 11, 2017

ඔව් ...මඟැරෙන්නට යන හැම තැනම හොඳින් පිරික්සා බැලිය යුතුයි
වෙන් ඕනම නම් හේතු ඇති
සොයා බැලිය යුතුමයි
මොකද මගේ හිතේ
වෙන් වෙන්න සේයාවක්
ති⁣බුණේම නැති නිසා...

ඉස්සර මට ලියපු
හැම කවියක්ම
අද ලියවෙන්නේ කා නමටදැයි
සොයා බැලිය යුතුයි
ගැලවෙන්නට බැරි තැනක
'මම ආදරෙයි' කියලා එවන
කෙටි පණිවිඩෙිකට මගේ හිත
දැන් පිරෙන්නේ නැති වග කිව මනාමැයි

බේරෙන්නට බැරි තැනක
ඉතාම කෙටි ඇමතුම්
ඉඳ හිට ලැබෙන
ගණන් මිණුම් ඇතිව
මට කියන්න පුළුවන්

ආ...කාලෙකින් එකමෙක විනාඩියකට
මුණ ගැහුණාම
මගේ ඇස් දිහා නොබලා
කතා නොකරන්නේ මංදැයි
මට හේතු ඇතිව කිව යුතුමයි

හමු වීම් වෙන්විම් ලඟ
අපි මහ අරුමයක් නොවුණත්
හිමිදිරිය වගේ අරුමැසි ම ප්‍රේමය
ඔබට එපා වීමට හේතුවද
කියන්න හිතවත
වෙන්වීම රිදිමක් වුව
සමුගෙන යා හැක
අතින්වත් නොඅල්ලා...

෴ ආදරණීය මල්෴

No comments:

Post a Comment

ආදරේ කියන්නේ තරමක ආත්මාර්ථය කැටි කර ගත්ත හැඟිමක්... මගේ විතරමයි කියන හැඟිම නිරායාසයෙන්ම හිතට එන... ඔව්.. මට ඔයාව මුණ ගැහුණ දවසේ ඉඳලා මම හීන...