Monday, May 28, 2018

මීයන්ට එදිරිව...



කොච්චර පරිස්සමින් හිටියත් ගේ අස්සට මීයෙක් රිංග ගත්තම මානසිකව වැටෙන වැටිල්ල බරපතලයි තට්ටු හතරක බිල්ඩිමකින් වැටිලා කොන්ද කැඩෙනවාටත්  වඩා... ඒ බව නම් තව දුරටත් සහතික කරලම දැන ගත්තා මම නම්...

අධික වේගයෙන් පපුව ගැහෙන එක...කලංතේ ගතිය...ඇඟට පණ නැති වීම...කල්පනාව නැතිකම...කෑම අරුචිය වගේ කී නොකි රෝග ලක්ෂණ ගොඩකින් පීඩා විදිනවා එකම එක මීයෙක් කොහෙන් හරි ගෙට රිංගුවම...ඊයේ රෑ ටෝං ටෝං ගාලා මියෙක් ගෙට ආවා...එනවා විතරයි පේන්නේ...

👑 රැජිණ මමයි මගේ රාජ්ජේ කියලා හිතන් හිටියට මේ කැතම කැත මීයා ගෙට වැදුණම රජකම් වුණත් 🐕 බල්ලට යනවා...



උදේට නැගිටලා මර නිදිමතේ පණ බයේ ගැහි ගැහි වෙව්ල වෙව්ල එළියට ආවම මුලින්ම අතට ගන්නේ කොස්ස....උදේ පාන්දරම මේ ජවුසම නටලා ඇති වෙලා....

ඊයේ රෑ හදිසියෙන් කඩා වැටුණේ මඟ වැරදුන මීයෙක්...නැත්නම් උගේ තියෙන ලොකුකම..මොකද ඌ ආවේ ඉස්සරහ දොරෙන්...දැන් හරියට අපි ඉන්නේ උගේ ගෙදර වගේ....ළමයිගේ කෑ ගැහිලි....ගේ පෙරලන් එළියට දීවිම...පුටු උඩ නැගීම වගේ විවිධ ව්‍යායාම බහුලයි....ඉතිං මේ යුද්දෙක ඇරඹුම...

මීයා ගෙට ආව ගමන් මට මගේ යාළුවෙක් මතක් වුණා....කලින් සැරේක මී කරදර වලට උපදෙස් ගන්න ගිහින් හිනා වෙලා හක්කත් පැන්නා...

එයාට අනුව නම මීයෝ අල්ලන්නේ මෙහෙමයි....රෑට මී පාසනම් කැට කීපයක් ගැනලා මීයා එන රෑට් එක දන්නවා නම් එහෙම තැන් කීපයක තියනවා....හරියටම මී පාසානම් කැට පහක් වගේ තියන්න ඕන...කොතනින් හරි  ටක්කෙටම මීයා කෑවා කියලා ඒකෙන් හොයා ගත්ත හැකි...හිත හදන් ජීවත් වුණ හැකි....ඒක නම් ප්‍රායෝගිකයි හැබැයි...

එහෙම තියලා ලයිට් නිවන්න ඕන...ඊට පස්සේ හොරෙක් වගේ එන්න ඕන සාලෙට....ඔළුවට රෙද්දක් දාගෙන හැංගිලා බලන් ඉන්න ඕක...යාන්තමට ඇස්  දෙක හරියෙන් සිදුරු කර ගන්න ඕන....ඊට පස්සේ මේම හොරෙක් 💩වගේ බලන් ඉන්නවා මීයා එනකල්  ...මම ඇහුවා අැයි එහෙම කියලා....මීයා යන තැන බලා ගන්නලු....මීයාට පේන් නැතිව ඉන්නලු රෙද්දක් පෙරව ගන්නේ...

බුදාම්මෝ බැරි වෙලා හරි ගෙදර කවුරු හරි ආවෝත් හොරෙක් කියලා ඔළුව පලයි...නැත්නම් ලයිට් දාලා හොල්මනක් 👻👻කියලා බය වෙලා තොවිල් නටන්න වෙනවා...හරි මීයා අල්ලපු ගෙදරට ගියොත් හෙම...ඒ පස්සේ යනවාද...

එ් නිසා මී පාසානම් වල පිහිටම තමා මට....වදින් නැති පාරවල් ගහලා කොසු කඩාගෙන කඩේ මුදලාලිව පෝසත් කරන්නත් බැ...බෙරිහන් දීලා අහල පහල සෙනඟ බය කරන්නත් බැ...දවසක් මී ජවුසන් නටන්න ගිහින් පල්ලෙහා ගෙදර අන්කල් අපෙ දොර ලඟ....."මොකද ළමයි මේ" 😡😡😡😡😡

"මේ මීයෙක්..ඒකයි"

"මීයෙක් දැකලා මෙහෙම නම් නයෙක් පොළගෙක් ආවොත්...මේ බිල්ඩිම බිම තියෙයි"😡😡😡😡

#මල්

No comments:

Post a Comment

ආදරේ කියන්නේ තරමක ආත්මාර්ථය කැටි කර ගත්ත හැඟිමක්... මගේ විතරමයි කියන හැඟිම නිරායාසයෙන්ම හිතට එන... ඔව්.. මට ඔයාව මුණ ගැහුණ දවසේ ඉඳලා මම හීන...